Tuesday, May 26, 2009

Kuching Meletup - QAQ 3677

TAHNIAH.... leader pertama dalam Team3677 di Kuching berjaya memiliki kereta impian pertamanya melalui EcoFirst. Beliau hanya baru bermula iaitu kira-kira 3 bulan yang lalu di Kuching. Beliau kini telah memiliki rangkaian EcoFirst di Semenanjung, Miri, Bintulu dan di Jakarta.

Untuk pertanyaan lebih lanjut tentang beliau bolehlah menghubunginya di 019-8199495 (BOY).

Ini adalah coretan beliau sendiri ####

.... Alhamdulillah saya diketemukan dengan peluang EcoFirst melalui SifOO saya Crown Ambassador Jet Li (M) atau nama penuh beliau ialah Muhammad Zulkey.. Dulu saya pernah terlibat dalam syarikat MLM tradisional selama beberapa tahun tetapi belum mencapai sebarang keberhasilan. Saya memang bersyukur kerana dari situlah saya belajar dan dengan kemahiran itulah yang mempercepatkan kejayaan dan menambah keyakinan saya di EcoFirst. Walaupun pendapatan saya di EcoFirst belum mencecah puluhan ribu, tetapi melalui statement bonus EcoFirst lah pihak bank begitu berkeyakinan dengan saya untuk membenarkan saya memiliki kereta impian ini. Sungguh tidak di sangka di EcoFirst saya memiliki pendapatan mencecah RM700+ sehari. Sehari tau bukan sebulan. Alhamdulillah, Bersyukur... Thank You SifOO - I LOVE YOU.

No comments:

Post a Comment